NAY a.s.

NAY a.s.

Komplexný firemný informačný systém, vernostný systém a reporting

Spoločnosť NAY a.s. je najväčším špecializovaným maloobchodným predajcom spotrebnej elektroniky v Slovenskej republike a prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti Electro World aj jedným z najvýznamnejších predajcov elektroniky v Českej republike.

Pre referenciu v angličtine kliknite sem: Reference NAY EN.pdf

Webstránka spoločnosti:http://www.nay.sk

Sídlo: Bratislava

Produkty a služby: Elektronika, Elektrospotrebiče, Fototechnika + Audio + Video, Počítače a laptopy, Mobily, Vybavenie domácností a záhrad


Biznis potreba

Firma potrebovala prejsť na moderný podnikový informačný systém umožňujúci pružne reagovať na dynamiku vysoko konkurenčného trhu s elektronikou všetkého druhu. Pôvodný systém bol pomerne ťažkopádny a neumožňoval dostatočnú mieru efektivity a flexibility. Zároveň bolo potrebné optimalizovať všetky logistické činnosti vo vzťahu k obchodným partnerom a aj v rámci vlastnej siete v ČR a SR tak, aby tieto umožnili najlepšiu úroveň služieb zákazníkom v branži.

Riešenie

NAY sa rozhodla využiť potenciál platformy SAP Business Suite a reportingovej platformy SAP Business Information Warehouse + Business Objects (BO) na technológii SAP HANA. Prostredníctvom funkcionalít v oblastiach Nákup, Omnichannel (MO, VO, e-shop, ...), Účtovníctvo, Majetok a Controlling, Logistika, Kolektívne systémy, Odmeňovanie a Reporting používatelia majú k dispozícii všetky nástroje pre riadenie celoplošných činností firmy. V prostredí BW on HANA je zabezpečený on-line reporting aj podpora vernostného systému.

Projekt bol realizovaný s konzultantmi spoločnosti MIBCON.


Kľúčové prínosy

  • Efektívne fungovanie logistiky a nákupných procesov (replenishment)
  • Integrácia IT systémov v skupine
  • Optimalizácia jestvujúcich procesov
  • Riešenie otvorené na budúci rozvoj
  • Ušetrenie nákladov (IT Maintenance)
  • Podpora rozhodovania o zmenách a rýchla realizácia zmien v ekosystéme firmy
  • Bezpečnosť a transparentnosť – plná kontrola a auditovateľnosť nad dátami a systémovými zmenami

Kľúčové vlastnosti

  • Optimalizovaný tovarový manažment (správne údaje, disponibilita, konkurencieschopné ceny, atď.) 
  • Riadenie obstarávania, distribúcie, redistribúcie a kampaní
  • Podpora činností marketingu a predaja
  • Podpora rozličných logistických scenárov zásobovania a sprostredkovania zákazníkom
  • On-line back-office a reporting